20/2-09

Är inne på bdb och facebook(chattar med chris)
Måste fixa so inlämningen som ska vara inne idag men jag har tills midnatt så nu behöver jag inte stressa.
Har börjat läsa boken "Om jag kunde drömma" aka Twilight.
Började läsa och satt i en hel timme och läste är jättebra och spännande och vill verkligen läsa ut den så att jag lan fortsätta läsa de anddra böckerna.
Men sen dess har jag lyssnat på THE KILLER(MY LOVE) och ROBERT PATTISON(oxå my love)
Men ska sluta chatta med Chris och börja jobba med so men asso loggade in på First class och såg att ingen hade skickat in so saken,det är fett synd om christian för ingen skickar in det vi har i läxa och det är alltid christians läxor ingen gör ävem fast dom är de roligaste typ nästan...........
Jag gör iallafall alla so läxor men nu måste jag fortsätta
SES!!!!!!!!!K!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har faktiskt lämnat in, men jag skickar "privat" eller vad man ska säga, inte via MM-ikonen eftersom att alla andra ser då...

2009-02-20 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0