21/2-09

Jag har jobbat hela dan men gick även runt lite i butikerna och hitta jättesöta kläder i hm och cubus.
JAG ÅT KEBABRULLE(my love)idag med cola
Har en jättevacker bild på den men den verkar inte att funka.
Men efter jag kom hem så börja min brur möblera om i sitt rum och tog soffan jag ville ha i mitt rum men om jag hade sagt något så hade jag ändå inte fått den så jag gick in i mitt rum och läste två kapitel i Twilight boken.
Sen gick jag ner och kolla på melodife........ som var bra,EMD var fett bra och jag "känner" lixom Mattias men det var bra att dom kom til globen.
Sen hade mamma börjat baka SEMLOR YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY
Dom var goda men palla bara äta en halv sen mådde jag illa.
YUMMY IN MY TUMMY!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0