25/2-09

Kolla nyss på oscarsgalans typ höjdpukter på svt typ tråk för de visade inte när rob delade ut priset men a.
Sen satt jag o kollade på tråk JUDGE JUDY hon är så tråkig men hon tror att hon har värsta humorn,seriöst liksom och jag tycker att hon bedömer saker orättvist eftersom vissa får inte ens försvara sig själva.
AAAAA jag har fått munsår(jag har aldrig haft sånt munsår i hela mitt liv,trodde att jag var "immun"tydligen inte).
Men tack vare min Elizabeth arden cream så kommer den förhoppningsvis gå bort.
Min är nästan slut för jag har använt den riktigt mycket,rekomenderar den men den smakar och luktar äckligt btw liksom!!
Men funderar på om jag pallar platta håret imorn,toro inte att jag kommer men a nu är det afro blött inrullat i min söta handuk Men a och sen mina ögonbryn,guuuuud vad längesen det var jag gjorde dom hos någon professionel asso jag suger på att göra dom för att jag är rädd att plocka bort för mycket men får väl boka tid någon hos någon
Käner någon nån bra ögonbrynsplockare så är det bara att skriva det i kommentarerna
mmmmkey!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0