26/2-09

Imorn har jag namsdag!!!!yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Men idag när jag var på jobbet så var jag tvungen att stöta till en omskakad cola flaska med locket halv öppet vilket resulterades i att det bara splasha cola i hela rummet,så var man tvungen att torka upp allt.
Köpte en jättesöt tröja i Sisters idag,en svart med spets.
Tydligen så hade mamma satt något på spisen vid klockan 6 när min pappa kom hem sen så gick båda till min farbror och sen när jag och min brur kom hem så var det rök i hela huset och det bara stank så jag sitter här i min filt då alla fönster och dörrar äröppna,dör av kyla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men sitter också och knarkar mentos med strawberry yoghurt smak,yummmmmmmmmmmmmmmmmmmm.........
SES!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0