27/2-09

MMM troode att det var idag jag hade  namsdag men så är det inte utan det är imorn så glöm inte att gratta mig(hot)!!!
Men idag har jag bara jobbat sen kom jag hem och åt middag,syrianska kåldolmar(smakar inte som äckliga svenska kåldolmar)
På jobbet tänkte jag bara äta nyttigt en sallad eller nåt men det blev en rostbiffsrulle men jag har inte ångest över den utan det är glassen jag åt efter som jag har ångest för,men gjorde några situps när jag kom hem(STOLT)
Sitter och kollar på ett sångprogram där vissa sjuger "lite" falskt,hon är också släkt med min syrras man och var tvungen att sjuga på deras bröllop,klockan var tre på natten och typ alla i min släkt garva för hon tror att hon kan sjunga.
Men ska typ läsa lite så byjs byjs!!!!!!
rostbiffsrulle!!!            mums!!!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Mums gott med rostbiffsrulle marre :)

2009-03-11 @ 09:42:39
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0